Jogi's

Leeftijd:
11-14 jaar

Op woudlopersavontuur met de rugzak of op fietstocht met de patrouille. Een vlot sjorren of vuurtjes stoken en je eigen potje koken. Zo leren we de kneepjes van het vak. Een toneelstuk in mekaar steken en je creativiteit botvieren of stevig spelen en sporten: jonggivers zijn aan zet!

Leiding:

Heleen Raskin

Hadewig Melard

Trikke Vissers

Chayenne Berden

Eline Vlaeyen

Yirko Borgers

Uniform:
Va
n jogi's verwachten we dat ze het volledige uniform dragen. De meesten zijn er immers toch al lang genoeg bij om hun hemd volledig te kunnen personaliseren met kentekens. Onder volledig uniform verstaan we: sjaaltje, paarse T-shirt, groene scoutsbroek/-rok en hemd.

Kentekens:
Als jogi ben je normaal al in het bezit van een heleboel kentekens die je van ons hebt gekregen:
- Jaarkentekens
- Kampbadges
- Groepslintje Scouts en Gidsen Donk
- Bruine en grijze beloftewolf (verdiend bij de welpen)
- Takkenteken jogi's

Volgende kentekens dien je zelf nog bij te kopen om je hemd volledig te maken:
Vlaamse Leeuw, provincieschild Limburg, internationaal kenteken, Lintje België

Waar je deze kentekens kan verkrijgen en waar ze op je hemd moeten komen,  vind je op de pagina Uniform.

Contact:
jogis@scoutsengidsendonk.be